Společnost Perfetti van Melle si pro uvedení produktu Mentos Rainbow na český trh vybrala motivační program Mediarex - SMS soutěž se dvěma finálovými eventy. Finalisté měli rovnou šanci vyhrát až 20 vozů Citroen C3 Picasso, 20 notebooků, 40 horských kol a vstupenky do Multikin.
“Vstup na trh se neuvěřitelně vydařil, v době promoakce jsme téměř vyprodali všechna čtyřbalení.”
Miloš Stibal, Senior Brand Manager
Následně Mediarex podpořil prodej Mentos online soutěží, která kromě České a Slovenské republiky souběžně probíhala v Albánii, Kosovu, Chorvatsku, Slovinsku, Bulharsku a Rumunsku.
Landing page spotřebitelské soutěže: http://vyhrajtesmentos.cz
{* video attachment *}
{* video attachment *}
{* video attachment *}
{* video attachment *}
{* video attachment *}
{* video attachment *}
{* video attachment *}
{* video attachment *}