O nás

a s námi

O nás


Mediarex s.r.o. je full-servisová marketingová a komunikační agentura s celoevropskou působností. Vytváří originální a velmi úspěšné marketingové, komunikační, kreativní a mediální strategie. Díky svému exkluzivnímu strategickému partnerství na Lloyd’s Market London připravuje a realizuje nejefektivnější motivační programy a spotřebitelské soutěže – pojištěné promoakce s neomezeným počtem atraktivních výher – Insurance Promotion Programs. V kombinaci se skvělou online strategií a kreativitou je výsledkem jedinečný marketingový produkt na českém, evropském i světovém trhu.


Špičkový full service

  • Marketing - vysoce efektivní a úspěšné marketingové strategie

  • Mediální strategie - strategie, plánování, nákup médií, virální komunikace, lobbing

  • Sociální média - excelentní využití fenoménu moderní komunikace

  • Promotion programs - nejefektivnější motivační promotions a soutěže - pojištěné promoakce

  • Reklama a kreativita - originální kreativita pro váš úspěšný business

  • Digitální marketing - nejmodernější komunikační trendy, strategie, SEO, web development


Mediarex - historie

1992 Launch - Mediarex je filmovou a multimediální společností. Pracuje pro evropské a americké televize i filmové společnosti. Produkuje umělecké, dokumentární a reklamní filmy či spoty. Z produkce Mediarexu vyšel např. umělecký film "Underground" v režii Emira Kusturici, který získal Zlatou palmu v Cannes či film "Dáma s kaméliemi" - G. Verdi/L. Simon - v režii Petra Wiegela, HLavní cena Berlinare a České Televize. 


1993 New business division - Mediarex Agency - fullservisová reklamní agentura, která během dvou let pracuje pro nejpřednější světové i tuzemské značky. Mezi klienty jsou velké IT společnosti jako Microsoft, Canon, Sun, a především americká Hewlett-Packard, od které Mediarex získal cenu "The Best Marketing Team of The World".


2010 Advertising and marketing agency - Mediarex navazuje partnerství s WSR London a otvírá kancelář v sídle Lloyd's v Londýně. Začíná marketovat s velkým úspěchem pro přední světové značky tzv. Insurance Promotion Programs.


2019 Now - Mediarex je evropským leaderem v oblasti nejefektivnějších marketingových programů a reklamních strategií pro oblast Evropy. Je založen Mediarex Italia se sídlem ve Florencii. 


Naše ocenění

Ale největší cenu má pro nás úspěch našich klientů



Mediarex v Evropě


Klíčoví lidé

Seznamte se s naším týmem

General Manager

Jan Soukup

Ukončil studia na FAMU (Filmová akademie v Praze) dne 17. listopadu 1989. Ten den večer byla brutálně potlačena studentská demonstrace za svobodu.

Jan Soukup se druhý den vrátil do Akademie a společně s dalšími studenty spustili stávku a demonstrace, které již za dva týdny vedly k pádu komunistické diktatury v Československu.

Během „Sametové revoluce“ pracoval ve studiu akademie a seznámil se se zahraničními korespondenty a štáby televizí – CNN, ABC, ARD, ORF, Fox News..


Pro ně pak natáčel a produkoval reportáže ze Střední Evropy a Jižní Evropy.


Zakládá filmovou společnost Mediarex, která produkuje řadu uměleckých filmů jako např. „Undergroud“ v režii Emira Kusturici, který získal Zlatou palmu v Cannes či film „Dáma s kaméliemi“ - G. Verdi/L. Simon – v režii Petra Wiegela, Hlavní cena Berlinare a České Televize.


Sám jako  producent a režisér získává Grand Prix na festivalu TOUR FILM.


V první polovině 90. let s nástupem zahraničních společnosti do Československa zakládá reklamní a marketingovou  divizi Mediarex, která se rychle stává jednou z nejlepších reklamních markentingových agentur ve Střední Evropě.

 

Agentura pracuje zpočátku pro velké IT společnosti, Microsoft, Canon, Sun, a především americkou Hewlett-Packard.

5 let  pro ni pracuje jako creative director a celá jeho společnost Mediarex jako hlavní středoevropská marketingová a reklamní agentura.

Od ní také Mediarex získává cenu “The Best Marketing Team of The World“


Mezi klienty Mediarexu patří kromě Hewlet-Packard takové společnosti jako:

Canon, Toshiba, Citroen, Olympus, Toyota, Coca-Cola, Ferrero, Ford, O2, Orange, Tesco, Hamé, Avon, Berlinchemie-Menarini, Loreal, Biopol, Walmark, Koh-I-Noor, Singapur Airlines, Mauritius Airlines, Croatia Airlines, SVUS Pharma, Pharmax, Mc’Donalds, Haribo, OBI, SEAT, TCHIBO, ÖMV, Komerční banka, Santander Bank, OKKO, ALDI, Mountfield, Astra Zeneca, Pfizer, Beiersdorf, SAAB, Anheuser Bush, Chio, Perfetti van Melle - Mentos, Mondelez, Pinelli, Opavila- LU, Nestlé, Hamé, Budvar, Tescoma, PPF - Eldorado, Home Credit, Nová Huť- Arcelor Mittal , Penny, Aldi, mnoho dalších.


Je držitelem několika  prestižních českých ocenění za reklamu a marketing „Louskáček“ a „Zlatá pecka“ a také držitelem ocenění “The Best Drink Marketing Concept of The World” za projekt “World of Beverages” pro společnost Coca-Cola Inc.


Jako producent a režisér natočil více než 90 reklamních spotů pro přední zahraniční i české společnosti.

 

Byl spoluautorem, který tvořil především multimediální část několika pavilónů České republiky na světových výstavách – Shanghai, Milano, kde Mediarex zajištoval i celkovou propagaci.


Jako producent, režisér a fotograf vytváří i dokumentární a cestopisné filmy např. pro Českou televizi či National Geographic.


Píše scénáře, texty, dva roky byl producentem nejlepší a nejznámější rockové skupiny v Československu – Pražský výběr.


Produkoval a spolurežíroval broadwayské muzikály “How to Succeed in Business Without Really Trying“ a “My Fair Lady” (Má férová Josefina).


Přednáší na podnikatelských fórech, sponzoruje a produkuje divadelní soubory a představení, knihy, hudební skupiny, vydal několik CD s klasickou a šansonovou hudbou.


Úzce spolupracuje se společností Bonton film, která zastupuje hollywoodská studia jako

20th Century Fox, Universal, Dreamworks, Sony Pictures v České a Slovenské republice.

Jan Soukup

IPP Department Director

Marcel Nový

Zkušenosti: Marcel se specializuje na marketingové koncepty na bázi IPP - Insurance Promotion Programs (Programy pojištěných promoakcí). Se zaujetím vám vysvětlí „jak to všechno funguje“ a potom vám bude trpělivě naslouchat, aby pro vás připravil promoakci na míru. Pod jeho vedením se designují velmi úspěšné marketingové motivační zákaznické programy na bázi IPP - Insurance Promotion Programs.


Znalosti v oboru: Designoval a supervizoval promoakce pro velké klienty, jako například Unilever, Penny Market, ALDI Italia, OBI.


Něco osobního: Má zpívající manželku, čtyři děti a kocoura, stále ho baví historie a angličtina.


Motto: Podle skutků jejich poznáte je.

Marcel Nový

Art Director

Gustavo Bonanno

Gustavo Bonanno

Senior Software Engineer & SEO Specialist

Stefano Sacchi

Stefano Sacchi

N & E Europe Business Director

Pavel Panasjuk

Získává a má na starosti klienty v severní a východní Evropě.

Pavel Panasjuk

Client Service Director

Pavel Zajíček

Zkušenosti: Pavel má zkušenosti z oboru marketingu a reklamy od roku 1995, kdy začal pracovat ve společnosti Regie Radio Music. Postupně pracoval na manažerských pozicích ve společnostech Hollywood Classic Entertainment, Médea, Ogilvy Group atd. Měl na starosti řízení týmu a realizaci zakázek pro klienty Coca-Cola, Hanácká Kyselka, Ondrášovka, Berlin-chemie Menarini, Urgo-Medcom, Alliance Unichem CZ, Walmark (Proenzi, Arthrostop, Varixinal, Denoxinal, Betakaroten, Silymax, GinkoPrim, Septofort, Viaderm, Lecithin), Apotex (CR), spol. s r.o., Biopol GN s.r.o.. Specializace především na produkty – „doplňky stravy“ a s tím související legislativou. Zpracování mediálních kampaní.


Něco osobního: Hra na bicí nástroje, hudba, sport (kolo, box), literatura, sběratelství - vojenská historie WW1 a WW2. Vystudoval VŠE Praha.

Pavel Zajíček

Art Director & DOP

Prokop Souček

Art Director, zodpovědný za všechna kreativní řešení reklamních sdělení. 

Prokop Souček

Head of Digital Marketing

Jitka Beranová

Mediální stratég, vedoucí oddělení digital marketingu v Mediarexu. Pod vedením Jitky vznikají strategické media plány, které odráží přání a požadavky klienta.

Jitka Beranová

Social Media Specialist

Jan Uzel

Jeho hlavní parketou je zlepšování povědomí o značce a produktech našich klientů. Vytrvale a s chutí hledá nové způsoby jak zvyšovat efektivnost kampaní. Má cit pro psaní textů a schopnost správně a zajímavě odkomunikovat reklamní sdělení. Sleduje nejmodernější trendy a vyhledává nejefektivnější řešení v online komunikaci na sociálních sítích. Jeho silnou stránkou je odvětví Guerilla marketingu. Díky ní dokáže originálně oslovit cílové skupiny v netypickém prostředí a využít i takových příležitostí, které nemají s inzerovanou značkou nic společného nebo je dokonce iniciovala její konkurence. Tyto účinné praktiky si naplno osvojil při tvorbě a vedení kampaní do senátních voleb v roce 2018.


Něco osobního: Hra na bicí nástroje, střelectví, reklamní a umělecká fotografie, příslušník rakouských aktivních záloh. Studoval střih na Filmové akademii v Písku.


Motto: The universe is change; our life is what our thoughts make it. 

( Marcus Aurelius )

Jan Uzel

Head Office Manager

Monika Hůlová

Head Office Manager, zajišťuje new business a chod back office.

Monika Hůlová