a s námi
a s námi
Seznamte se s naším týmem
Ukončil studia na FAMU (Filmová akademie v Praze) dne 17. listopadu 1989. Ten den večer byla brutálně potlačena studentská demonstrace za svobodu.
Jan Soukup se druhý den vrátil do Akademie a společně s dalšími studenty spustili stávku a demonstrace, které již za dva týdny vedly k pádu komunistické diktatury v Československu.
Během „Sametové revoluce“ pracoval ve studiu akademie a seznámil se se zahraničními korespondenty a štáby televizí – CNN, ABC, ARD, ORF, Fox News..
Pro ně pak natáčel a produkoval reportáže ze Střední Evropy a Jižní Evropy.
Zakládá filmovou společnost Mediarex, která produkuje řadu uměleckých filmů jako např. „Undergroud“ v režii Emira Kusturici, který získal Zlatou palmu v Cannes či film „Dáma s kaméliemi“ - G. Verdi/L. Simon – v režii Petra Wiegela, Hlavní cena Berlinare a České Televize.
Sám jako producent a režisér získává Grand Prix na festivalu TOUR FILM.
V první polovině 90. let s nástupem zahraničních společnosti do Československa zakládá reklamní a marketingovou divizi Mediarex, která se rychle stává jednou z nejlepších reklamních markentingových agentur ve Střední Evropě.
Agentura pracuje zpočátku pro velké IT společnosti, Microsoft, Canon, Sun, a především americkou Hewlett-Packard.
5 let pro ni pracuje jako creative director a celá jeho společnost Mediarex jako hlavní středoevropská marketingová a reklamní agentura.
Od ní také Mediarex získává cenu “The Best Marketing Team of The World“
Mezi klienty Mediarexu patří kromě Hewlet-Packard takové společnosti jako:
Canon, Toshiba, Citroen, Olympus, Toyota, Coca-Cola, Ferrero, Ford, O2, Orange, Tesco, Hamé, Avon, Berlinchemie-Menarini, Loreal, Biopol, Walmark, Koh-I-Noor, Singapur Airlines, Mauritius Airlines, Croatia Airlines, SVUS Pharma, Pharmax, Mc’Donalds, Haribo, OBI, SEAT, TCHIBO, ÖMV, Komerční banka, Santander Bank, OKKO, ALDI, Mountfield, Astra Zeneca, Pfizer, Beiersdorf, SAAB, Anheuser Bush, Chio, Perfetti van Melle - Mentos, Mondelez, Pinelli, Opavila- LU, Nestlé, Hamé, Budvar, Tescoma, PPF - Eldorado, Home Credit, Nová Huť- Arcelor Mittal , Penny, Aldi, mnoho dalších.
Je držitelem několika prestižních českých ocenění za reklamu a marketing „Louskáček“ a „Zlatá pecka“ a také držitelem ocenění “The Best Drink Marketing Concept of The World” za projekt “World of Beverages” pro společnost Coca-Cola Inc.
Jako producent a režisér natočil více než 90 reklamních spotů pro přední zahraniční i české společnosti.
Byl spoluautorem, který tvořil především multimediální část několika pavilónů České republiky na světových výstavách – Shanghai, Milano, kde Mediarex zajištoval i celkovou propagaci.
Jako producent, režisér a fotograf vytváří i dokumentární a cestopisné filmy např. pro Českou televizi či National Geographic.
Píše scénáře, texty, dva roky byl producentem nejlepší a nejznámější rockové skupiny v Československu – Pražský výběr.
Produkoval a spolurežíroval broadwayské muzikály “How to Succeed in Business Without Really Trying“ a “My Fair Lady” (Má férová Josefina).
Přednáší na podnikatelských fórech, sponzoruje a produkuje divadelní soubory a představení, knihy, hudební skupiny, vydal několik CD s klasickou a šansonovou hudbou.
Úzce spolupracuje se společností Bonton film, která zastupuje hollywoodská studia jako
20th Century Fox, Universal, Dreamworks, Sony Pictures v České a Slovenské republice.
Zkušenosti: Marcel se specializuje na marketingové koncepty na bázi IPP - Insurance Promotion Programs (Programy pojištěných promoakcí). Se zaujetím vám vysvětlí „jak to všechno funguje“ a potom vám bude trpělivě naslouchat, aby pro vás připravil promoakci na míru. Pod jeho vedením se designují velmi úspěšné marketingové motivační zákaznické programy na bázi IPP - Insurance Promotion Programs.
Znalosti v oboru: Designoval a supervizoval promoakce pro velké klienty, jako například Unilever, Penny Market, ALDI Italia, OBI.
Něco osobního: Má zpívající manželku, čtyři děti a kocoura, stále ho baví historie a angličtina.
Motto: Podle skutků jejich poznáte je.
Zkušenosti: Pavel má zkušenosti z oboru marketingu a reklamy od roku 1995, kdy začal pracovat ve společnosti Regie Radio Music. Postupně pracoval na manažerských pozicích ve společnostech Hollywood Classic Entertainment, Médea, Ogilvy Group atd. Měl na starosti řízení týmu a realizaci zakázek pro klienty Coca-Cola, Hanácká Kyselka, Ondrášovka, Berlin-chemie Menarini, Urgo-Medcom, Alliance Unichem CZ, Walmark (Proenzi, Arthrostop, Varixinal, Denoxinal, Betakaroten, Silymax, GinkoPrim, Septofort, Viaderm, Lecithin), Apotex (CR), spol. s r.o., Biopol GN s.r.o.. Specializace především na produkty – „doplňky stravy“ a s tím související legislativou. Zpracování mediálních kampaní.
Něco osobního: Hra na bicí nástroje, hudba, sport (kolo, box), literatura, sběratelství - vojenská historie WW1 a WW2. Vystudoval VŠE Praha.
Jeho hlavní parketou je zlepšování povědomí o značce a produktech našich klientů. Vytrvale a s chutí hledá nové způsoby jak zvyšovat efektivnost kampaní. Má cit pro psaní textů a schopnost správně a zajímavě odkomunikovat reklamní sdělení. Sleduje nejmodernější trendy a vyhledává nejefektivnější řešení v online komunikaci na sociálních sítích. Jeho silnou stránkou je odvětví Guerilla marketingu. Díky ní dokáže originálně oslovit cílové skupiny v netypickém prostředí a využít i takových příležitostí, které nemají s inzerovanou značkou nic společného nebo je dokonce iniciovala její konkurence. Tyto účinné praktiky si naplno osvojil při tvorbě a vedení kampaní do senátních voleb v roce 2018.
Něco osobního: Hra na bicí nástroje, střelectví, reklamní a umělecká fotografie, příslušník rakouských aktivních záloh. Studoval střih na Filmové akademii v Písku.
Motto: The universe is change; our life is what our thoughts make it.
( Marcus Aurelius )